Opis menu – jak za pomocą tekstu przekonać do zakupu potraw?
Każdy z nas lubi zjeść coś dobrego. Uwielbiamy odkrywać nowe smaki i kosztować potrawy z kuchni z całego świata. Właściciele lokali i barów często dwoją się i troją, aby przekonać klienta do zakupu właśnie ich propozycji. Wydaje się to trudnym zadaniem, zwłaszcza wtedy, gdy jedzenie trzeba opisać za pomocą tekstu. Okazuje się jednak, że po zastosowaniu kilku prostych technik można bardzo szybko wzbudzić apetyt.
Content marketing
2018-05-02, 08:26
Media społecznościowe w branży gastronomicznej - jak za pomocą internetu przyciągnąć klientów do lokalu?
Media społecznościowe to obecnie jedno z najważniejszych narzędzi nowoczesnego digital marketingu. Często stanowią one filar internetowej działalności firm, zwłaszcza w branży usługowej. Facebook czy Instagram to miejsca, które umożliwiają szybki i bezpośredni kontakt z naszymi klientami. Możemy z łatwością wchodzić z nimi w interakcję, a także otrzymywać od nich błyskawiczny feedback, pozwalający na dopracowanie naszej oferty. Taki model doskonale sprawdza się zwłaszcza w gastronomii, w której często dominuje bliska relacja z odbiorcami. Jak odpowiednio zaplanować działania w social mediach, aby przyciągnąć jeszcze więcej klientów? Oto wskazówki, które pomogą Ci prowadzić media społecznościowe w branży gastronomicznej.
Content marketing
2018-04-26, 08:10
Jak napisać dobre opisy produktów z branży HoReCa?
Wielu przedsiębiorców poszukuje profesjonalnego sprzętu, który umożliwi im założenie nowego biznesu lub pozwoli zwiększyć swoją obecną produktywność. Bardzo często robią to za pomocą internetu, gdzie największy wpływ na zakup produktu ma jego dobry opis oraz zdjęcie. Jest to w szczególności ważne w branży HoReCa, czyli połączenia sektora hotelarskiego oraz gastronomicznego.
Opisy produktów, kategorii
2018-04-11, 08:21
Konwersja - czym jest i w jaki sposób ją mierzyć?
Czym jest konwersja?
Potencjalny klient pojawia się na naszej stronie. Być może znalazł ją w wynikach wyszukiwania Google albo trafił na nasz sponsorowany post na Facebooku. Czego od niego oczekujemy? Najlepsza sytuacja to taka, w której wykazuje się on aktywnością. Zapisuje się do newslettera, słucha naszego najnowszego podcastu lub kupuje produkt w naszym sklepie internetowym. Takie pożądane przez nas działanie użytkownika na naszej stronie nazywamy konwersją. W zależności od charakteru naszej witryny możemy od odbiorcy oczekiwać różnych działań. Jak ważna jest konwersja i co jeszcze może się na nią składać?
Content marketing
2018-04-05, 10:56
Grupa docelowa - jak ją określić?
Z każdym razem, gdy tworzymy jakiś przekaz, musimy mieć na uwadze do kogo będzie on skierowany. Do grupy 40 letnich kobiet na stanowiskach menadżerskich zwrócimy się w inny sposób, niż do świeżo upieczonych studentów, rozpoczynających swoją przygodę na uczelni wyższej. Właściwe określenie tego, kto jest naszym odbiorcą jest kluczowe, aby komunikat był skuteczny. Nie możemy pozwolić na to, aby osoba czytająca nasz tekst, czuła pewien dyskomfort i nie do końca rozumiała język, którym się posługujemy. Z tego powodu, jeszcze przed przystąpieniem do tworzenia przekazu, powinniśmy zastanowić się jaka jest nasza grupa docelowa. Oto, krótki poradnik, który pokaże, w jaki sposób można ją określić. Zaczniemy od stworzenia persony.
Content marketing
2018-03-27, 10:17
Skuteczność content marketingu – w jaki sposób ją mierzyć?
Jak kontrolować działania content marketingowe?

Jeśli chcemy, aby nasze działania content marketingowe przyniosły sukces, musimy w odpowiedni sposób je kontrolować, i w razie potrzeby, optymalizować. Tym samym potrzebujemy narzędzi, dzięki którym będziemy wiedzieć czy nasze akcje są prowadzone efektywnie. Jest to szczególnie ważne, gdyż tworzenie kampanii content marketingowej to proces długotrwały, którego widoczne skutki mogą pojawić się bardzo późno. Warto już od samego początku monitorować sytuację i interweniować, gdy pojawią się niepokojące symptomy. Oto sposoby, dzięki którym można mierzyć skuteczność content marketingu.
Content marketing
2018-03-22, 08:17
User Generated Content i jego rola w działaniach marketingowych
Content marketing opiera się na komunikacji dwustronnej. Po jednej stronie stoi marka, która tworzy ciekawe i unikalne treści, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem. Po drugiej znajdują się odbiorcy, którzy mogą wyrazić swoją opinię i podzielić się własnymi pomysłami i odczuciami. Wszystko to, co zostanie przez nich stworzone nazywamy user generated content. Odpowiednie wykorzystanie tego typu zawartości może diametralnie zmienić postrzeganie marki przez obserwujące ją osoby, oczywiście na lepsze. Dowiedz się, jaka jest rola user generated content w działaniach marketingowych i co zyskasz jeśli z tej strategii skorzystasz.
Content marketing
2018-03-13, 08:06
Model AIDA i jego zastosowanie w copywritingu
Jednym z najważniejszych zadań każdego copywritera jest sprzedaż. Wykorzystuje do tego siłę słów - ich odpowiednie zastosowanie może przekonać do zakupu mnóstwo osób. Tylko jak to zrobić? Istnieje wiele sposobów mówiących o tym, jak stworzyć skuteczny tekst reklamowy. Jednym z nich jest często wykorzystywany schemat składający się z czterech założeń. Oto model AIDA i jego zastosowanie w copywritingu.
Content marketing
2018-03-06, 08:12
Storytelling - skuteczne narzędzie marketingowe
Storytelling od wielu lat jest wykorzystywany w strategiach marek. Pojawia się w przekazach reklamowych, jest obecny zarówno na stronach internetowych, w mediach społecznościowych, a także w email marketingu. Większe firmy tworzą spoty reklamowe, które czasami przybierają formę mini serialu, śledzonego przez tysiące ludzi. I co najważniejsze - to działa! W świecie wszechobecnego natłoku reklam, storytelling to strategia, która znacznie się wyróżnia i przyciąga ludzi. Sprawdź czym ona jest i co świadczy o jej sile.
Content marketing
2018-02-20, 10:01
Content produktowy - jaka jest jego wartość w generowaniu sprzedaży?
Czym jest content produktowy, jag go tworzyć i jak wykorzystać do poprawienia wyników sprzedaży? Odpowiedź na te pytania znajdą Państwo w poniższym artykule.
Reklama, sprzedaż, język korzyści
2018-02-14, 11:13
Wideomarketing, a blog firmowy - czy warto zastąpić słowo pisane treścią wideo?
Popularność wideo content marketingu w ciągu ostatnich kilku lat znacznie wzrosła. Trend ten będzie utrzymywał się w najbliższym czasie. Odbiorcy chętnie klikają w filmiki i oglądają przedstawione w ten przystępny sposób informacje. Dlatego specjaliści od trendów w content marketingu zgodnie przewidują, że rok 2018 będzie należał do treści wideo. Jednak czy oznacza to, że treści pisane odejdą do lamusa?
Blogi firmowe
2018-01-29, 09:02
Artykuł sponsorowany - jak go napisać, żeby wzbudzał zainteresowanie?
Dobry artykuł sponsorowany to świetny sposób na zareklamowanie konkretnego produktu lub marki. Obecnie materiały marketingowe docierają do nas ze wszystkich stron. Z tego powodu odbiorcy niechętnie patrzą na mało wartościowe formy reklamy, nie dostarczające żadnych dodatkowych treści. Dlatego właśnie artykuły sponsorowane są doskonałym sposobem na zaciekawienie potencjalnych klientów. Tylko jak je pisać, aby nie zniechęcać czytelnika, ale zaciekawić go produktem lub marką?
Treści specjalistyczne, eksperckie
2018-01-22, 09:11
Content marketing w mediach społecznościowych – jak go wykorzystać?
O tym jak ważne w marketingu internetowym są social media nie musimy wspominać. Mają wiele przydatnych funkcji, a jedną z nich jest obserwacja naszych odbiorców.
Content marketing
2018-01-03, 08:52
Jak pisać dobre teksty na stronę internetową?
O tym, jak ważna jest zawartość każdej strony internetowej nie trzeba nikogo uświadamiać. Specyfika Internetu wymaga jednak, aby była ona podana w odpowiedniej formie. Konsumpcja treści to proces bardzo szybki, dlatego najczęściej wygrywają te teksty, które są łatwo przyswajalne i odpowiednio dopasowane do czytelnika.
Reklama, sprzedaż, język korzyści
2017-12-20, 09:26
Blog firmowy w e-commerce: 8 najczęściej popełnianych błędów
Firmy decydują się na prowadzenie bloga firmowego, ponieważ doskonale zdają sobie sprawę z korzyści, jakie z niego płyną. Ze względu na to, że liczba blogów firmowych nieustannie przybywa poziom ich prowadzenia musi być coraz wyższy i dostosowywać się do potrzeb i oczekiwań odbiorców.
Blogi firmowe
2017-12-11, 09:11
Jak napisać FAQ?
Pisanie FAQ warto rozpocząć od rozmowy ze swoimi pracownikami – zwłaszcza tymi, którzy mają częsty kontakt z klientem. To oni są źródłem informacji o problemach użytkowników, które występują najczęściej.
Treści specjalistyczne, eksperckie
2017-12-08, 14:32
Czy content marketing nadal jest królem?
Analizujemy najnowsze trendy w marketingu i przewidujemy, czy warto nadal zajmować się content marketingiem?
Content marketing
2017-11-22, 09:01
Copywriting sprzedażowy, czyli treści, które sprzedają
Nie jest większym odkryciem stwierdzenie, że trudno jest dzisiaj cokolwiek sprzedać - zarówno w Internecie, jak sklepie stacjonarnym.
Reklama, sprzedaż, język korzyści
2017-10-30, 09:11
5 sposobów na dobry tekst na stronę internetową
Stworzenie wartościowych treści na stronę internetową to nie lada wyzwanie. Nie ma tutaj miejsca na przypadkowość, mdłe hasła i nic nie wnoszące zdania.
Content marketing
2017-09-28, 08:44
Dlaczego warto tworzyć kreatywne ogłoszenia o pracę?
Kreatywne ogłoszenia o pracę to forma, po którą coraz częściej sięgają HR-owcy. Proces rekrutacji stanowi podstawę, na której wznoszą się filary employer brandingu.
Employer Branding
2017-08-31, 08:59
Marketing prawniczy - content marketing dla branż, które nie mogą się reklamować
Obecność firmy w mediach to dziś konieczność. Narastająca konkurencja oraz wzrost wymagań klienta sprawiają, że przedsiębiorstwa walczą, aby wyróżnić się na rynku i przyciągnąć odbiorców.
Content marketing
2017-08-07, 10:31
Przez słowa do sukcesu - copywriting
Pisać potrafi każdy z nas. Można powiedzieć, że przecież żadną sztuką nie jest napisanie kilku słów czy też zdań. Ale co, kiedy zależy nam na czymś więcej?
SEO, słowa kluczowe, linkowanie
2017-07-12, 12:06
Jak dobrze zbudować wizerunek pracodawcy?
Obecnie o pozytywny wizerunek muszą dbać wszyscy - pracownicy, firmy, marki, a także pracodawcy. Budowa wizerunku pracodawcy to proces długotrwały, ale bardzo opłacalny. Bycie dobrze odbieranym przez otoczenie to nie tylko korzyści w postaci pozyskiwania nowych współpracowników, ale w konsekwencji wymierne zyski finansowe i usprawnienie współpracy. Czym jest employer branding i jak go budować?
Employer Branding
2016-08-22, 11:46
Pokemarketing - czy już wszystkie(ch) masz?
50 mln pobrań w Google Play, wycena spółki Nintendo na poziomie ok. 40 mld dolarów oraz masa ludzi na ulicach ze smartfonem w ręku. Czym jest aplikacja Pokemon GO i jak firmy promują się za jej pomocą?
Nowinki z branży
2016-07-28, 11:11
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies