Model AIDA i jego zastosowanie w copywritingu
Jednym z najważniejszych zadań każdego copywritera jest sprzedaż. Wykorzystuje do tego siłę słów - ich odpowiednie zastosowanie może przekonać do zakupu mnóstwo osób. Tylko jak to zrobić? Istnieje wiele sposobów mówiących o tym, jak stworzyć skuteczny tekst reklamowy. Jednym z nich jest często wykorzystywany schemat składający się z czterech założeń. Oto model AIDA i jego zastosowanie w copywritingu.
Content marketing
2018-03-06, 08:12
Storytelling - skuteczne narzędzie marketingowe
Storytelling od wielu lat jest wykorzystywany w strategiach marek. Pojawia się w przekazach reklamowych, jest obecny zarówno na stronach internetowych, w mediach społecznościowych, a także w email marketingu. Większe firmy tworzą spoty reklamowe, które czasami przybierają formę mini serialu, śledzonego przez tysiące ludzi. I co najważniejsze - to działa! W świecie wszechobecnego natłoku reklam, storytelling to strategia, która znacznie się wyróżnia i przyciąga ludzi. Sprawdź czym ona jest i co świadczy o jej sile.
Content marketing
2018-02-20, 10:01
Content produktowy - jaka jest jego wartość w generowaniu sprzedaży?
Czym jest content produktowy, jag go tworzyć i jak wykorzystać do poprawienia wyników sprzedaży? Odpowiedź na te pytania znajdą Państwo w poniższym artykule.
Reklama, sprzedaż, język korzyści
2018-02-14, 11:13
Wideomarketing, a blog firmowy - czy warto zastąpić słowo pisane treścią wideo?
Popularność wideo content marketingu w ciągu ostatnich kilku lat znacznie wzrosła. Trend ten będzie utrzymywał się w najbliższym czasie. Odbiorcy chętnie klikają w filmiki i oglądają przedstawione w ten przystępny sposób informacje. Dlatego specjaliści od trendów w content marketingu zgodnie przewidują, że rok 2018 będzie należał do treści wideo. Jednak czy oznacza to, że treści pisane odejdą do lamusa?
Blogi firmowe
2018-01-29, 09:02
Artykuł sponsorowany - jak go napisać, żeby wzbudzał zainteresowanie?
Dobry artykuł sponsorowany to świetny sposób na zareklamowanie konkretnego produktu lub marki. Obecnie materiały marketingowe docierają do nas ze wszystkich stron. Z tego powodu odbiorcy niechętnie patrzą na mało wartościowe formy reklamy, nie dostarczające żadnych dodatkowych treści. Dlatego właśnie artykuły sponsorowane są doskonałym sposobem na zaciekawienie potencjalnych klientów. Tylko jak je pisać, aby nie zniechęcać czytelnika, ale zaciekawić go produktem lub marką?
Treści specjalistyczne, eksperckie
2018-01-22, 09:11
Content marketing w mediach społecznościowych – jak go wykorzystać?
O tym jak ważne w marketingu internetowym są social media nie musimy wspominać. Mają wiele przydatnych funkcji, a jedną z nich jest obserwacja naszych odbiorców.
Content marketing
2018-01-03, 08:52
Jak pisać dobre teksty na stronę internetową?
O tym, jak ważna jest zawartość każdej strony internetowej nie trzeba nikogo uświadamiać. Specyfika Internetu wymaga jednak, aby była ona podana w odpowiedniej formie. Konsumpcja treści to proces bardzo szybki, dlatego najczęściej wygrywają te teksty, które są łatwo przyswajalne i odpowiednio dopasowane do czytelnika.
Reklama, sprzedaż, język korzyści
2017-12-20, 09:26
Blog firmowy w e-commerce: 8 najczęściej popełnianych błędów
Firmy decydują się na prowadzenie bloga firmowego, ponieważ doskonale zdają sobie sprawę z korzyści, jakie z niego płyną. Ze względu na to, że liczba blogów firmowych nieustannie przybywa poziom ich prowadzenia musi być coraz wyższy i dostosowywać się do potrzeb i oczekiwań odbiorców.
Blogi firmowe
2017-12-11, 09:11
Jak napisać FAQ?
Pisanie FAQ warto rozpocząć od rozmowy ze swoimi pracownikami – zwłaszcza tymi, którzy mają częsty kontakt z klientem. To oni są źródłem informacji o problemach użytkowników, które występują najczęściej.
Treści specjalistyczne, eksperckie
2017-12-08, 14:32
Czy content marketing nadal jest królem?
Analizujemy najnowsze trendy w marketingu i przewidujemy, czy warto nadal zajmować się content marketingiem?
Content marketing
2017-11-22, 09:01
Copywriting sprzedażowy, czyli treści, które sprzedają
Nie jest większym odkryciem stwierdzenie, że trudno jest dzisiaj cokolwiek sprzedać - zarówno w Internecie, jak sklepie stacjonarnym.
Reklama, sprzedaż, język korzyści
2017-10-30, 09:11
5 sposobów na dobry tekst na stronę internetową
Stworzenie wartościowych treści na stronę internetową to nie lada wyzwanie. Nie ma tutaj miejsca na przypadkowość, mdłe hasła i nic nie wnoszące zdania.
Content marketing
2017-09-28, 08:44
Dlaczego warto tworzyć kreatywne ogłoszenia o pracę?
Kreatywne ogłoszenia o pracę to forma, po którą coraz częściej sięgają HR-owcy. Proces rekrutacji stanowi podstawę, na której wznoszą się filary employer brandingu.
Employer Branding
2017-08-31, 08:59
Marketing prawniczy - content marketing dla branż, które nie mogą się reklamować
Obecność firmy w mediach to dziś konieczność. Narastająca konkurencja oraz wzrost wymagań klienta sprawiają, że przedsiębiorstwa walczą, aby wyróżnić się na rynku i przyciągnąć odbiorców.
Content marketing
2017-08-07, 10:31
Przez słowa do sukcesu - copywriting
Pisać potrafi każdy z nas. Można powiedzieć, że przecież żadną sztuką nie jest napisanie kilku słów czy też zdań. Ale co, kiedy zależy nam na czymś więcej?
SEO, słowa kluczowe, linkowanie
2017-07-12, 12:06
Jak dobrze zbudować wizerunek pracodawcy?
Obecnie o pozytywny wizerunek muszą dbać wszyscy - pracownicy, firmy, marki, a także pracodawcy. Budowa wizerunku pracodawcy to proces długotrwały, ale bardzo opłacalny. Bycie dobrze odbieranym przez otoczenie to nie tylko korzyści w postaci pozyskiwania nowych współpracowników, ale w konsekwencji wymierne zyski finansowe i usprawnienie współpracy. Czym jest employer branding i jak go budować?
Employer Branding
2016-08-22, 11:46
Pokemarketing - czy już wszystkie(ch) masz?
50 mln pobrań w Google Play, wycena spółki Nintendo na poziomie ok. 40 mld dolarów oraz masa ludzi na ulicach ze smartfonem w ręku. Czym jest aplikacja Pokemon GO i jak firmy promują się za jej pomocą?
Nowinki z branży
2016-07-28, 11:11
Nowy wymiar reklamy?
Można powiedzieć, że reklamy powstają taśmowo. Kreowane tak, by zawierały zarówno elementy emocjonalne jak i informacyjne. Nowoczesne, bardziej kreatywne… szokujące? Spotykamy się z coraz to bardziej śmiałymi pomysłami na przedstawianie reklamowanych produktów. Gdzie jest granica między kreatywnością w produkcjach, a całkowitym zatraceniem przekazu reklamy? Czy jeśli reklama nie jest szokująca to nic nie znaczy? No i w końcu, co z tą reklamą?
Reklama, sprzedaż, język korzyści
2016-07-20, 11:43
Stworzenie targetu dla kampanii marketingowej w branży HR
Firma XYZ zwróciła się z prośbą do Conture o stworzenie grupy odbiorców planowanej na lato kampanii.
Content marketing
2016-06-29, 09:45
Polskie przykłady kampanii marketingowych wykorzystujących storytelling
Nie ulega wątpliwościom, że storytelling to skuteczna metoda wykorzystywana w różnych dziedzinach związanych z szeroko pojętym biznesem.
Content marketing
2016-06-27, 14:58
Jak manipulują nami sprzedawcy, czyli co wpływa na nasze decyzje zakupowe?
Klient wchodzi do sklepu z zamiarem zaopatrzenia się w kilka produktów, lecz opuszcza go obładowany wypełnionymi po brzegi torbami.
Reklama, sprzedaż, język korzyści
2016-06-13, 12:18
12
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies