Jaki content jest najbardziej wartościowy?
Słynne słowa Billa Gates’a: content is a king zdają się nie tracić na aktualności. Z marketingu treści korzystają zarówno wielkie przedsiębiorstwa, jak i nowo powstałe sklepy internetowe.
2019-05-07, 13:59

Z badań IAB Polska wynika, że już trzy lata temu ponad 80% marketerów deklarowało wykorzystywanie tego typu narzędzi. Nie ma wątpliwości, że z roku na rok znaczenie content marketingu w Polsce systematycznie się umacnia. W rezultacie każdego dnia w Internecie publikowana jest ogromna ilość różnego rodzaju treści. Jednocześnie istnieje więc duże prawdopodobieństwo, że stworzone przez nas artykuły blogowe, posty na Facebooka czy opisy produktów nie zostaną zauważone, ze względu na wysoką konkurencję. Jak więc zadbać o wartościowy content, który dotrze skutecznie do odbiorców oraz zwiększy wyniki naszej sprzedaży? 

Przeczytaj nasz najnowszy artykuł i dowiedz się więcej.

KONTAKT / AUTOR
Milena Murawska
BOARD & MARKETING ASSISTANT
Conture
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy