Jak dobrać content do grupy odbiorców?
Według zeszłorocznego Raportu Strategicznego INTERNET, sporządzonego przez IAB Polska, większość firm przyznaje, że korzysta z narzędzi content marketingu. Dodatkowo, znaczna część z nich deklaruje, iż działania w tym zakresie są efektywne. W rezultacie na stronach coraz większej liczby sklepów i firm można zapoznać się m.in. z unikalnymi opisami produktów czy zakładką z artykułami blogowymi.
2019-04-25, 11:20

Mimo to, w publikowanych treściach bardzo często można natrafić na jeden z podstawowych błędów. Mowa o nieprawidłowym określeniu lub całkowitym pominięciu odbiorcy. Dlaczego wyznaczenie grupy docelowej jest tak ważne w content marketingu? I co najważniejsze: jak tego właściwie dokonać?

KONTAKT / AUTOR
Milena Murawska
BOARD & MARKETING ASSISTANT
Conture
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy