Mobile copywriting - jak pisać unikalne treści dla użytkowników smartfonów?
Liczba posiadaczy smartfonów w Polsce z roku na rok wzrasta. Według raportu Global Digital z 2019 roku 79% Polaków korzysta z nich na co dzień, a aż 91% łączy się za ich pośrednictwem z internetem. Oznacza to dla nas optymalizację zasad panujących w tradycyjnym copywritingu i webwritingu pod prawa, jakimi rządzi się internet mobilny.
Content marketing
2020-01-20, 11:42
Świąteczny E-book o opisach produktów i blogu firmowym
Co działy marketingu i miłośnicy copywritingu znajdą w tym roku pod swoją choinką? Do worka z prezentami wkładamy e-book, w którym pojawiają się treści związane z tworzeniem opisów produktów oraz artykułów na bloga firmowego. Jak pisać unikalne opisy? Jak poradzić sobie z opisywaniem technicznych produktów? Dlaczego warto zadbać o bloga firmowego? Usiądź wygodnie, rozpakuj prezent i… przekonaj się sam! :)
Content marketing
2019-12-23, 13:55
E-commerce przyszłości - jak Twój sklep będzie wyglądał już za pięć lat?
Jak wskazuje badanie Gemius "E-commerce w Polsce 2019", w polskich e-sklepach kupuje 60% internautów. Dodatkowe 26% robi zakupy w internetowych sklepach zagranicznych. Obecnie Polska zajmuje 13. pozycję wśród najszybciej rosnących światowych rynków e-commerce. Kluczem do sukcesu jest podążanie za trendami i stała praca nad rozwojem sprzedaży w sieci. Jakie rozwiązania warto rozważyć, aby w przyszłości móc utrzymać się na internetowym rynku?
E-commerce
2019-12-17, 14:32
Świąteczny content - o czym pisać na blogu firmowym w grudniu?
Boże Narodzenie to magiczny czas. Chwile spędzone z najbliższymi, świąteczne potrawy, jarmarki, dekoracje i co ważne - odpoczynek od codziennego biegu. Okres przedświąteczny jest nieco bardziej burzliwy. Grudzień to dla firm gorący miesiąc. Wszystkim zależy, by dopiąć rozpoczęte przedsięwzięcia przed końcem roku. Zbliżające się deadline’y z jednej strony przytłaczają, a z drugiej motywują pracowników do działania.
Content marketing
2019-12-10, 09:40
Korzyść dla producenta i konsumenta - rozsądny balans w tekstach sprzedażowych
Copywriting to zgodnie z definicją tworzenie treści reklamowych, których zadaniem jest wzrost sprzedaży produktu lub usługi danej firmy. Niektórzy twierdzą, że ma swój początek tam, gdzie początek ma pismo. Jednak handel w dzisiejszym rozumieniu rozkwitł wraz z rozwojem komunikacji - gdy sprzedawcy zaczęli przemawiać językiem korzyści.
Content marketing
2019-11-26, 09:18
Już 8-9 października widzimy się na E-commerce Standard 2019!
Na konferencji będziesz mógł wymienić się doświadczeniem z ekspertami, poznasz kilkanaście ciekawych case studies i posłuchasz ponad 20 prelegentów. Sprawdź program! :)
E-commerce
2019-10-01, 09:06
Jak oswoić „trudną branżę” przez działania content marketingowe?
Według niektórych osób atrakcyjne promowanie pewnych branż to misja niemożliwa. Specjalistyczne czy na pierwszy rzut oka niepociągające odbiorców typy biznesów stanowią twardy, promocyjny orzech do zgryzienia dla ich właścicieli i agencji copywriterskich. Z pomocą może przyjść jednak content marketing, który z trudnego uczyni łatwe, a nudny przekaz zamieni w silnie angażujący klientów materiał o ekscytującym charakterze.
Sprawdź, gdzie publikujemy
2019-09-02, 11:36
Content marketing i UX strony – dlaczego i jak je łączyć?
Pozytywne doświadczenia użytkownika odwiedzającego stronę internetową nie wynikają z jednej czynności. Na zadowolenie odbiorców ma wpływ szereg czynników, począwszy od przejrzystości strony i intuicyjnej nawigacji, przez aspekty techniczne, takie jak czas ładowania strony oraz responsywność, aż po wartość w postaci unikalnych treści dostosowanych do zapytań i potrzeb użytkowników.
Content marketing
2019-08-29, 10:27
Zapraszamy na konferencję! My będziemy, a Ty? :)
Konferencja dla branży e-commerce, gdzie dowiesz się od najlepszych praktyków jak rozwinąć biznes i sprzedawać więcej oraz weźmiesz udział w wyjątkowej networkingowej sesji "e-commerce mastermind" - nowości na rynku.
E-commerce
2019-08-22, 08:27
Artykuły poradnikowe w branży beauty - czyli jak treści pomagają zdobyć klientów
Dobry artykuł, podany w lekkiej formie i jednocześnie zawierający wartościowe informacje, jest niczym wędka zarzucona na potencjalnego klienta. Porady, wskazówki, porównania w formie zestawienia to coś, co lubimy i co świetnie sprawdzi się zwłaszcza w branży beauty.
Content marketing
2019-08-13, 10:56
Efekt ROPO i Reverse ROPO – jak zwiększa się świadomość współczesnych klientów?
W sklepie online, czy stacjonarnie? Efekt ROPO i reverse ROPO:
- w jaki sposób zwiększają świadomość klientów,
- jak wyglądaja w praktyce,
- jak skutecznie wykorzystać ten efekt do zwiększenia sprzedaży.
Content marketing
2019-08-01, 16:15
Jak tworzyć skuteczne teksty zapleczowe?
Pozycjonowanie to bez wątpienia złożony i wieloetapowy proces. Każdy, kto zdecydował się na ten sposób promowania swojej strony, z pewnością zetknął się z pojęciem tekstu zapleczowego.
Content marketing
2019-07-25, 11:32
Oglądam online, kupuję offline, czy odwrotnie? Czyli efekt ROPO w praktyce - Nowa Sprzedaż
Sklepy internetowe bez wątpienia przeniosły proces zakupowy na inny poziom. Wszechobecna dostępność i możliwość dokonania zakupu z każdego miejsca i o dowolnej porze wpłynęły nie tylko na wygodę i oszczędność czasu, ale też zrewolucjonizowały podejście konsumentów i tym samym właścicieli firm, którzy dotychczas stawiali wyłącznie na tradycyjną sprzedaż. Rynek e-commerce w Polsce ostatnich latach ciągle rośnie i pokazuje, że Polacy kochają zakupy online.
Sprawdź, gdzie publikujemy
2019-07-18, 14:08
Content marketing w social mediach – o czym warto pamiętać?
Jednym z największych mitów na temat content marketingu jest przekonanie, że metoda ta ogranicza się jedynie do tworzenia artykułów blogowych. Tymczasem, popularnym miejscem rozpowszechniania wartościowych treści są m.in. social media.
Content marketing
2019-07-17, 13:14
O skutecznym marketingu i sprzedaży w sieci rozmawiamy z Dawidem Bagińskim
W jaki sposób skutecznie dotrzeć do grupy odbiorców oraz czym powinien odznaczać się copywriting w social mediach?
Content marketing
2019-07-11, 11:56
Dlaczego warto postawić na unikalne treści? Duplicate content, czyli jak powielona treść może szkodzić.
Unikalne treści to podstawa, ale niestety nie każdy zdaje sobie z tego sprawę. Problem kopiowania treści to dość powszechne zjawisko w branży e-commerce, gdzie często przy tworzeniu opisów produktów bierze górę pokusa pójścia na skróty.
Sprawdź, gdzie publikujemy
2019-07-08, 12:25
Content marketing w branży jubilerskiej – jak go zaplanować?
Według raportu Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Edycja 2018, przeprowadzonego przez firmę KPMG, branża jubilerska jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się w naszym kraju. Co więcej, polski rynek biżuterii jest coraz lepiej postrzegany w oczach zagranicznych klientów i dostawców.
Content marketing
2019-07-05, 14:37
Wieczna pogoń za króliczkiem. Co sprawdza się we współczesnym content marketingu?
Z prymitywnym preclem niewiele dziś zdziałasz w content marketingu. Potrzebujesz prawdziwych tekstów – rzetelnych, zajmujących i przydatnych właśnie dla twoich odbiorców. Na twojej stronie odwiedzający powinien poczuć się jak Alicja w Czarodziejskim Świecie Produktów. Jak ten świat stworzyć?
Sprawdź, gdzie publikujemy
2019-07-03, 12:49
Content marketing jako narzędzie promocji różnej wielkości przedsiębiorstw
Bez wątpienia, polscy przedsiębiorcy przeznaczają coraz więcej środków na reklamę w internecie – potwierdza to choćby ostatni raport IAB AdEx, według którego wydatki na digital osiągnęły wartość 4,5 miliarda złotych.
Content marketing
2019-06-25, 14:19
Obecne trendy w marketingu treści
W ciągu ostatnich lat na temat marketingu treści powstało mnóstwo mitów. Jeden z nich mówi, że strategia ta sprowadza się jedynie do tworzenia artykułów blogowych. Inny, że od jakości publikowanych treści ważniejsza jest ich ilość.
Content marketing
2019-06-19, 11:56
Dobre zdjęcie, i co dalej? Kilka słów o optymalizacji obrazów
W jednym z ostatnich artykułów podkreślaliśmy, że umiejętnie stworzony opis produktu jest niczym wirtualna sprzedawca. Dzięki prawidłowemu określeniu grupy docelowej oraz przy użycia języka korzyści, możemy skutecznie przekonać klienta do skorzystania z naszej oferty. To jednak nie wszystko. Nawet najlepszy opis produktu może nie przynieść oczekiwanych efektów, bez opatrzenia go profesjonalnymi zdjęciami.
Content marketing
2019-06-13, 11:21
Piękny content, czyli jak sprzedawać słowem w branży beauty
Na łamach Nowej Sprzedaży ukazał się nasz nowy artykuł.
O pięknym contencie, który sprzedaje opowiadają nasze koleżanki Sandra i Daria.
Sprawdź, gdzie publikujemy
2019-05-31, 12:37
Czy warto postawić na synonimizację treści?
Niejednokrotnie podkreślaliśmy, że unikalne treści stanowią kluczowy czynnik dla SEO. Kopiowanie tekstów, zarówno z innej strony, jak i w obrębie tej samej domeny, niesie ze sobą poważne konsekwencje. Świadomi tego właściciele sklepów online coraz częściej decydują się więc na skorzystanie z pomocy doświadczonych copywriterów.
Content marketing
2019-05-23, 16:49
Emoji – czy warto je stosować?
Za sprawą social mediów emoji stały się nieodłącznym elementem komunikacji internetowej. Co ciekawe, pierwsze emotikony powstały już w 1982 roku, za sprawą Scotta Fahlmana. W jednej z wiadomości mailowej po raz pierwszy zastosował on symbole „uśmiechniętej” i „smutnej” minki.
Content marketing
2019-05-16, 13:51
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.