Świąteczny E-book o opisach produktów i blogu firmowym
Co działy marketingu i miłośnicy copywritingu znajdą w tym roku pod swoją choinką? Do worka z prezentami wkładamy e-book, w którym pojawiają się treści związane z tworzeniem opisów produktów oraz artykułów na bloga firmowego. Jak pisać unikalne opisy? Jak poradzić sobie z opisywaniem technicznych produktów? Dlaczego warto zadbać o bloga firmowego? Usiądź wygodnie, rozpakuj prezent i… przekonaj się sam! :)
2019-12-23, 13:55

A tutaj przedsmak tego, co Cię czeka, czyli spis treści:
- Unikalne opisy produktów - dlaczego są tak ważne?
- Opisy produktów - jak je pisać? Przykład z branży Home&Garden
- Content marketing w trudnych branżach - jak poradzić sobie z technicznymi opisami?
- Blog firmowy - jak pisać i jakie treści warto publikować?
- Case Study - branża ślubna

POBIERZ E-BOOK

KONTAKT / AUTOR
Marta Bober
PR Manager
Conture
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy