Content marketing w branży jubilerskiej – jak go zaplanować?
Według raportu Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Edycja 2018, przeprowadzonego przez firmę KPMG, branża jubilerska jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się w naszym kraju. Co więcej, polski rynek biżuterii jest coraz lepiej postrzegany w oczach zagranicznych klientów i dostawców.
2019-07-05, 14:37

Obecnie szacuje się, że jego wartość wynosi niemal 3 mld złotych. Z drugiej strony sklepy jubilerskie muszą walczyć ze stale rosnącą konkurencją. Jednym z najskuteczniejszych sposobów poszerzenia grona klientów jest wdrożenie przemyślanej strategii content marketingowej. Jak ją zaplanować?

Czytaj więcej na Wybieram Content 

KONTAKT / AUTOR
Milena Murawska
BOARD & MARKETING ASSISTANT
Conture
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.