Dlaczego nazwy produktów w sklepie internetowym są tak ważne?
Nie ma wątpliwości, że rynek e-commerce rozwija się w Polsce dynamicznie. Świadczy choćby o tym rosnąca liczba sklepów online. Według raportu Bisnode wynika jednak, że tylko 30% z nich działa w internecie dłużej niż osiem lat. Główną przyczyną takiego stanu rzeczy jest duża (i stale rosnąca) konkurencja, z którą należy borykać się nie tylko za pomocą rozbudowanej oferty czy profesjonalnej obsługi.
2019-04-12, 11:35

Obecnie liczy się przede wszystkim: widoczność w sieci. Coraz więcej właścicieli sklepów internetowych ma świadomość jak ogromne znaczenie dla ich działalności ma SEO, a co za tym idzie: unikalne i zoptymalizowane treści. O ile znaczna część z nich decyduje się na stworzenie opisów produktów, to nadawane im nazwy nadal stanowią niemały problem. Jakie to ma znaczenie? A jak prawidłowo tworzyć nazwy produktów? 

KONTAKT / AUTOR
Milena Murawska
BOARD & MARKETING ASSISTANT
Conture
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy