Jak Google ocenia treść na stronie?
Jeżeli zależy nam na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania Google, musimy znaleźć się odpowiednio wysoko w rankingu tworzonym przez specjalny algorytm. Wpływ na niego ma wiele zmiennych, które można liczyć w tysiącach, i które są znane w zasadzie tylko programistom wyszukiwarki. Z informacji dostarczanych przez giganta z Mountain View wiemy jednak, jakie są najważniejsze czynniki, mające kluczowe znaczenie w pozycjonowaniu. Dowiedz się, jak Google ocenia treść na stronie, dzięki czemu będziesz mógł tworzyć zawartość zgodną z zasadami SEO.
2018-05-29, 08:28

Jak Google ocenia treść na stronie? Zacznij od odpowiednich słów kluczowych

Słowa kluczowe to jeden z najważniejszych elementów pozycjonowania. Warto umieścić je w naszym tekście, wykorzystując różnorodne frazy. Algorytm Google jest na bieżąco aktualizowany i coraz lepiej rozpoznaje odmianę przez przypadki oraz liczby, a także jest w stanie zrozumieć synonimy. Tym samym pomaga to w zachowaniu naturalności tekstu, dlatego nie bójmy się wykorzystywać różnorodnych wariacji naszych fraz kluczowych. To właśnie za ich pomocą odbiorcy trafiają do nas i generują ruch na naszej stronie. Pamiętajmy, aby jedno słowo kluczowe określić jako główne i powtórzyć je w tekście kilka razy - w ten sposób dajemy znać algorytmom, że właśnie wokół tego tematu oscyluje nasz artykuł. Co ważne, ilość użytych fraz kluczowych powinna być odpowiednio wyważona - po przekroczeniu pewnej ich liczby, Google określi to jako spam słowami kluczowymi i znacząco obniży nasz ranking w wyszukiwarce.

Cały artykuł przeczytasz TUTAJ




KONTAKT / AUTOR
Marta Bober
PR Manager
Conture
696436211
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy