Mobile copywriting - jak pisać unikalne treści dla użytkowników smartfonów?
Liczba posiadaczy smartfonów w Polsce z roku na rok wzrasta. Według raportu Global Digital z 2019 roku 79% Polaków korzysta z nich na co dzień, a aż 91% łączy się za ich pośrednictwem z internetem. Oznacza to dla nas optymalizację zasad panujących w tradycyjnym copywritingu i webwritingu pod prawa, jakimi rządzi się internet mobilny.
Content marketing
2020-01-20, 11:42
Świąteczny E-book o opisach produktów i blogu firmowym
Co działy marketingu i miłośnicy copywritingu znajdą w tym roku pod swoją choinką? Do worka z prezentami wkładamy e-book, w którym pojawiają się treści związane z tworzeniem opisów produktów oraz artykułów na bloga firmowego. Jak pisać unikalne opisy? Jak poradzić sobie z opisywaniem technicznych produktów? Dlaczego warto zadbać o bloga firmowego? Usiądź wygodnie, rozpakuj prezent i… przekonaj się sam! :)
Content marketing
2019-12-23, 13:55
Świąteczny content - o czym pisać na blogu firmowym w grudniu?
Boże Narodzenie to magiczny czas. Chwile spędzone z najbliższymi, świąteczne potrawy, jarmarki, dekoracje i co ważne - odpoczynek od codziennego biegu. Okres przedświąteczny jest nieco bardziej burzliwy. Grudzień to dla firm gorący miesiąc. Wszystkim zależy, by dopiąć rozpoczęte przedsięwzięcia przed końcem roku. Zbliżające się deadline’y z jednej strony przytłaczają, a z drugiej motywują pracowników do działania.
Content marketing
2019-12-10, 09:40
Korzyść dla producenta i konsumenta - rozsądny balans w tekstach sprzedażowych
Copywriting to zgodnie z definicją tworzenie treści reklamowych, których zadaniem jest wzrost sprzedaży produktu lub usługi danej firmy. Niektórzy twierdzą, że ma swój początek tam, gdzie początek ma pismo. Jednak handel w dzisiejszym rozumieniu rozkwitł wraz z rozwojem komunikacji - gdy sprzedawcy zaczęli przemawiać językiem korzyści.
Content marketing
2019-11-26, 09:18
Content marketing i UX strony – dlaczego i jak je łączyć?
Pozytywne doświadczenia użytkownika odwiedzającego stronę internetową nie wynikają z jednej czynności. Na zadowolenie odbiorców ma wpływ szereg czynników, począwszy od przejrzystości strony i intuicyjnej nawigacji, przez aspekty techniczne, takie jak czas ładowania strony oraz responsywność, aż po wartość w postaci unikalnych treści dostosowanych do zapytań i potrzeb użytkowników.
Content marketing
2019-08-29, 10:27
Artykuły poradnikowe w branży beauty - czyli jak treści pomagają zdobyć klientów
Dobry artykuł, podany w lekkiej formie i jednocześnie zawierający wartościowe informacje, jest niczym wędka zarzucona na potencjalnego klienta. Porady, wskazówki, porównania w formie zestawienia to coś, co lubimy i co świetnie sprawdzi się zwłaszcza w branży beauty.
Content marketing
2019-08-13, 10:56
Efekt ROPO i Reverse ROPO – jak zwiększa się świadomość współczesnych klientów?
W sklepie online, czy stacjonarnie? Efekt ROPO i reverse ROPO:
- w jaki sposób zwiększają świadomość klientów,
- jak wyglądaja w praktyce,
- jak skutecznie wykorzystać ten efekt do zwiększenia sprzedaży.
Content marketing
2019-08-01, 16:15
Jak tworzyć skuteczne teksty zapleczowe?
Pozycjonowanie to bez wątpienia złożony i wieloetapowy proces. Każdy, kto zdecydował się na ten sposób promowania swojej strony, z pewnością zetknął się z pojęciem tekstu zapleczowego.
Content marketing
2019-07-25, 11:32
Content marketing w social mediach – o czym warto pamiętać?
Jednym z największych mitów na temat content marketingu jest przekonanie, że metoda ta ogranicza się jedynie do tworzenia artykułów blogowych. Tymczasem, popularnym miejscem rozpowszechniania wartościowych treści są m.in. social media.
Content marketing
2019-07-17, 13:14
O skutecznym marketingu i sprzedaży w sieci rozmawiamy z Dawidem Bagińskim
W jaki sposób skutecznie dotrzeć do grupy odbiorców oraz czym powinien odznaczać się copywriting w social mediach?
Content marketing
2019-07-11, 11:56
Content marketing w branży jubilerskiej – jak go zaplanować?
Według raportu Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Edycja 2018, przeprowadzonego przez firmę KPMG, branża jubilerska jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się w naszym kraju. Co więcej, polski rynek biżuterii jest coraz lepiej postrzegany w oczach zagranicznych klientów i dostawców.
Content marketing
2019-07-05, 14:37
Content marketing jako narzędzie promocji różnej wielkości przedsiębiorstw
Bez wątpienia, polscy przedsiębiorcy przeznaczają coraz więcej środków na reklamę w internecie – potwierdza to choćby ostatni raport IAB AdEx, według którego wydatki na digital osiągnęły wartość 4,5 miliarda złotych.
Content marketing
2019-06-25, 14:19
Obecne trendy w marketingu treści
W ciągu ostatnich lat na temat marketingu treści powstało mnóstwo mitów. Jeden z nich mówi, że strategia ta sprowadza się jedynie do tworzenia artykułów blogowych. Inny, że od jakości publikowanych treści ważniejsza jest ich ilość.
Content marketing
2019-06-19, 11:56
Dobre zdjęcie, i co dalej? Kilka słów o optymalizacji obrazów
W jednym z ostatnich artykułów podkreślaliśmy, że umiejętnie stworzony opis produktu jest niczym wirtualna sprzedawca. Dzięki prawidłowemu określeniu grupy docelowej oraz przy użycia języka korzyści, możemy skutecznie przekonać klienta do skorzystania z naszej oferty. To jednak nie wszystko. Nawet najlepszy opis produktu może nie przynieść oczekiwanych efektów, bez opatrzenia go profesjonalnymi zdjęciami.
Content marketing
2019-06-13, 11:21
Czy warto postawić na synonimizację treści?
Niejednokrotnie podkreślaliśmy, że unikalne treści stanowią kluczowy czynnik dla SEO. Kopiowanie tekstów, zarówno z innej strony, jak i w obrębie tej samej domeny, niesie ze sobą poważne konsekwencje. Świadomi tego właściciele sklepów online coraz częściej decydują się więc na skorzystanie z pomocy doświadczonych copywriterów.
Content marketing
2019-05-23, 16:49
Emoji – czy warto je stosować?
Za sprawą social mediów emoji stały się nieodłącznym elementem komunikacji internetowej. Co ciekawe, pierwsze emotikony powstały już w 1982 roku, za sprawą Scotta Fahlmana. W jednej z wiadomości mailowej po raz pierwszy zastosował on symbole „uśmiechniętej” i „smutnej” minki.
Content marketing
2019-05-16, 13:51
Jaki content jest najbardziej wartościowy?
Słynne słowa Billa Gates’a: content is a king zdają się nie tracić na aktualności. Z marketingu treści korzystają zarówno wielkie przedsiębiorstwa, jak i nowo powstałe sklepy internetowe.
Content marketing
2019-05-07, 13:59
Jak dobrać content do grupy odbiorców?
Według zeszłorocznego Raportu Strategicznego INTERNET, sporządzonego przez IAB Polska, większość firm przyznaje, że korzysta z narzędzi content marketingu. Dodatkowo, znaczna część z nich deklaruje, iż działania w tym zakresie są efektywne. W rezultacie na stronach coraz większej liczby sklepów i firm można zapoznać się m.in. z unikalnymi opisami produktów czy zakładką z artykułami blogowymi.
Content marketing
2019-04-25, 11:20
Skuteczny content marketing na LinkedInie
W Marketer+ pojawił się ciekawy artykuł, naszej koleżanki Eweliny Stachowiak.
Content marketing
2019-04-09, 11:30
5 podstawowych błędów SEO
Wzrost widoczności w wynikach wyszukiwania, dotarcie do potencjalnych klientów, a co za tym idzie: zwiększenie zysków sprzedaży. To jedne z głównych zalet, które niesie za sobą złożony proces SEO. Pozycjonowanie strony internetowej stanowi obecnie jedną z najskuteczniejszych form promocji marki w sieci.
Content marketing
2019-04-04, 15:26
Duplicate content – dlaczego warto tworzyć unikalne treści?
Brak fizycznego kontaktu i możliwości obejrzenia kupowanego produktu – tak najczęściej swoją decyzję argumentują internauci, którzy nie dokonują zakupów online. Wynika to z raportu „E-commerce w Polsce”, przeprowadzonego w 2018 roku przez Gemius. Właściciele sklepów internetowych nie muszą się jednak za bardzo obawiać. Po pierwsze, odsetek osób, które decydują się na zakupy w sieci z roku na rok rośnie.
Content marketing
2019-03-28, 15:47
TYTUŁY I ŚRÓDTYTUŁY W TEKŚCIE SEO - O CZYM NALEŻY PAMIĘTAĆ?
Niejednokrotnie wskazywaliśmy, że seo copywriting to sztuka kompromisu. Jak wiadomo, samo tworzenie treści dla pozyskiwania czytelników okazuje się obecnie niewystarczające. Nawet najlepszy artykuł, bez odpowiedniej optymalizacji, może bardzo szybko zniknąć w odmętach internetu. Z tego powodu należy znaleźć złoty środek pomiędzy atrakcyjną i merytoryczną treścią a umiejętnym dobraniem i umieszczeniem w tekście słów kluczowych. W tej kwestii warto powiedzieć klika słów o tytułach i śródtytułach w tekście SEO.
Content marketing
2019-03-26, 14:10
5 najczęstszych błędów popełnianych w trakcie tworzenia treści
Pisać każdy może, ale czy każdy może zostać copywriterem? Zawód ten, za sprawą zmieniającego się rynku internetowego, stał się niezwykle popularny w ostatnich latach. Absolwenci polonistyki, adepci dziennikarstwa, miłośnicy literatury – coraz więcej osób deklaruje chęć działania w tej branży. Dlaczego? Bo przed ich oczami maluje się perspektywa pracy z dowolnego zakątka świata, brak rutyny i całkiem dobre zarobki. Pomimo tego, że w sieci nie brakuje poradników dla początkujących, jak i zaawansowanych copywriterów, w tekstach nadal pojawiają się pewne błędy. Czego należy się wystrzegać?
Content marketing
2019-02-18, 15:20
Zakładka „o nas” – co powinna zawierać?
„O nas”, „O firmie”, „Kim jesteśmy?” – bez względu na to, jaką nazwę przyjmie ta zakładka, odgrywa ona istotną rolę na stronie każdej firmy czy bloga. Niestety, opis, którego celem jest informowanie odwiedzających o tematyce witryny czy oryginalna prezentacja produktów i usług, najczęściej nie spełnia swojej zasadniczej funkcji. A przecież istnieje możliwość stworzenia ciekawych i jednocześnie zoptymalizowanych pod kątem SEO treści na WWW. Jak więc napisać zakładkę „o nas”, aby skutecznie pozyskiwać klientów?
Content marketing
2019-02-05, 11:07
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.