Świąteczny E-book o opisach produktów i blogu firmowym
Co działy marketingu i miłośnicy copywritingu znajdą w tym roku pod swoją choinką? Do worka z prezentami wkładamy e-book, w którym pojawiają się treści związane z tworzeniem opisów produktów oraz artykułów na bloga firmowego. Jak pisać unikalne opisy? Jak poradzić sobie z opisywaniem technicznych produktów? Dlaczego warto zadbać o bloga firmowego? Usiądź wygodnie, rozpakuj prezent i… przekonaj się sam! :)
2019-12-23, 13:55

A tutaj przedsmak tego, co Cię czeka, czyli spis treści:
- Unikalne opisy produktów - dlaczego są tak ważne?
- Opisy produktów - jak je pisać? Przykład z branży Home&Garden
- Content marketing w trudnych branżach - jak poradzić sobie z technicznymi opisami?
- Blog firmowy - jak pisać i jakie treści warto publikować?
- Case Study - branża ślubna

POBIERZ E-BOOK

KONTAKT / AUTOR
Marta Bober
PR Manager
Conture
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.