E-commerce przyszłości - jak Twój sklep będzie wyglądał już za pięć lat?
Jak wskazuje badanie Gemius "E-commerce w Polsce 2019", w polskich e-sklepach kupuje 60% internautów. Dodatkowe 26% robi zakupy w internetowych sklepach zagranicznych. Obecnie Polska zajmuje 13. pozycję wśród najszybciej rosnących światowych rynków e-commerce. Kluczem do sukcesu jest podążanie za trendami i stała praca nad rozwojem sprzedaży w sieci. Jakie rozwiązania warto rozważyć, aby w przyszłości móc utrzymać się na internetowym rynku?
E-commerce
2019-12-17, 14:32
Już 8-9 października widzimy się na E-commerce Standard 2019!
Na konferencji będziesz mógł wymienić się doświadczeniem z ekspertami, poznasz kilkanaście ciekawych case studies i posłuchasz ponad 20 prelegentów. Sprawdź program! :)
E-commerce
2019-10-01, 09:06
Zapraszamy na konferencję! My będziemy, a Ty? :)
Konferencja dla branży e-commerce, gdzie dowiesz się od najlepszych praktyków jak rozwinąć biznes i sprzedawać więcej oraz weźmiesz udział w wyjątkowej networkingowej sesji "e-commerce mastermind" - nowości na rynku.
E-commerce
2019-08-22, 08:27
Dlaczego nazwy produktów w sklepie internetowym są tak ważne?
Nie ma wątpliwości, że rynek e-commerce rozwija się w Polsce dynamicznie. Świadczy choćby o tym rosnąca liczba sklepów online. Według raportu Bisnode wynika jednak, że tylko 30% z nich działa w internecie dłużej niż osiem lat. Główną przyczyną takiego stanu rzeczy jest duża (i stale rosnąca) konkurencja, z którą należy borykać się nie tylko za pomocą rozbudowanej oferty czy profesjonalnej obsługi.
E-commerce
2019-04-12, 11:35
Jak prezentować produkty w sklepie online?
Bez wątpienia, rynek e-commerce rozwija się w naszym kraju dynamicznie. Według ostatniego raportu Bisnode Polska Wzrost liczby sklepów internetowych w Polsce w 2018 roku liczba sklepów online przekroczyła ponad 30 tysięcy. Z danych tych wynika również, że na polskim rynku e-commerce tylko w okresie 12 miesięcy pojawiło się 1,8 tysięcy nowych podmiotów. Nie ma wątpliwości, że prowadzenie sprzedaży w sieci stanowi dużą szansę dla przedsiębiorców. Aby jednak dobrze wykorzystać potencjał branży e-commerce, a tym samym wyróżnić się na tle dużej konkurencji, należy zadbać o właściwą prezentację oferowanych produktów. O czym trzeba pamiętać?
E-commerce
2019-03-12, 11:44
Jak kupują kobiety?
Zamknięta lista zakupów i logiczne argumenty to drugorzędne wartości w decyzjach zakupowych kobiet. Jak więc kupują kobiety? Mówi się, że w kontrze do mężczyzn robią to głównie przez emocje.
E-commerce
2019-03-05, 13:27
Salon meblowy w internecie – jak zaplanować treści?
Zaangażowanie odbiorców poprzez treści umieszczane na stronie internetowej leży w gestii każdego prowadzącego biznes, niezależnie od jego specyfiki i profilu. Dobra strategia i właściwy dobór treści pomoże nie tylko naszym klientom, ale także nam, zwłaszcza w kontekście promocji marki. Content marketing to świetne narzędzie, dzięki któremu salon meblowy ma szansę zaistnieć w Internecie i znaleźć się w pierwszych wynikach po wpisaniu konkretnej frazy w wyszukiwarkę Google. O czym warto pamiętać podczas planowania treści do salonu meblowego?
E-commerce
2018-12-20, 11:57
Opinie konsumenckie a SEO – dlaczego warto dbać o relację z klientami?
Opinie dotyczące produktów są czynnikiem, który oddziałuje na potencjalnych klientów i może być potężnym narzędziem marketingowym. Według badań 78 proc. Polaków liczy się z opinią swojego otoczenia przy robieniu zakupów online. Szacuje się również, że ok. 70 proc. użytkowników bierze pod uwagę treści zamieszczane przez inne osoby na stronach zakupowych oraz mapach Google. Jednak siła perswazji to nie wszystko. Komentarze i opinie konsumenckie to czynniki, które pozytywnie wpływają na pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach internetowych, co jest niezwykle istotne dla pozyskiwania nowych klientów i wpływania na postrzeganie firmy.
E-commerce
2018-07-10, 08:26
Jak wygenerować ruch w naszej witrynie?
Wysoki ruch w naszej witrynie to podstawa jej sprawnego funkcjonowania. Sprawia on, że potencjalni klienci mają możliwość zapoznania się z naszą ofertą. Ponadto jest on jednym z głównych elementów, które wyszukiwarka Google bierze pod uwagę w trakcie ustalania pozycji naszej strony w wynikach wyszukiwania.
E-commerce
2018-05-07, 10:23
Jak napisać dobre opisy produktów z branży HoReCa?
Wielu przedsiębiorców poszukuje profesjonalnego sprzętu, który umożliwi im założenie nowego biznesu lub pozwoli zwiększyć swoją obecną produktywność. Bardzo często robią to za pomocą internetu, gdzie największy wpływ na zakup produktu ma jego dobry opis oraz zdjęcie. Jest to w szczególności ważne w branży HoReCa, czyli połączenia sektora hotelarskiego oraz gastronomicznego.
E-commerce
2018-04-11, 08:21
Content produktowy - jaka jest jego wartość w generowaniu sprzedaży?
Czym jest content produktowy, jag go tworzyć i jak wykorzystać do poprawienia wyników sprzedaży? Odpowiedź na te pytania znajdą Państwo w poniższym artykule.
E-commerce
2018-02-14, 11:13
Blog firmowy w e-commerce: 8 najczęściej popełnianych błędów
Firmy decydują się na prowadzenie bloga firmowego, ponieważ doskonale zdają sobie sprawę z korzyści, jakie z niego płyną. Ze względu na to, że liczba blogów firmowych nieustannie przybywa poziom ich prowadzenia musi być coraz wyższy i dostosowywać się do potrzeb i oczekiwań odbiorców.
E-commerce
2017-12-11, 09:11
Jak napisać FAQ?
Pisanie FAQ warto rozpocząć od rozmowy ze swoimi pracownikami – zwłaszcza tymi, którzy mają częsty kontakt z klientem. To oni są źródłem informacji o problemach użytkowników, które występują najczęściej.
E-commerce
2017-12-08, 14:32
Copywriting sprzedażowy, czyli treści, które sprzedają
Nie jest większym odkryciem stwierdzenie, że trudno jest dzisiaj cokolwiek sprzedać - zarówno w Internecie, jak sklepie stacjonarnym.
E-commerce
2017-10-30, 09:11
Jak manipulują nami sprzedawcy, czyli co wpływa na nasze decyzje zakupowe?
Klient wchodzi do sklepu z zamiarem zaopatrzenia się w kilka produktów, lecz opuszcza go obładowany wypełnionymi po brzegi torbami.
E-commerce
2016-06-13, 12:18
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.