Obecne trendy w marketingu treści
W ciągu ostatnich lat na temat marketingu treści powstało mnóstwo mitów. Jeden z nich mówi, że strategia ta sprowadza się jedynie do tworzenia artykułów blogowych. Inny, że od jakości publikowanych treści ważniejsza jest ich ilość.
2019-06-19, 11:56

Tymczasem, content marketing rozwija się w dynamicznym tempie, dlatego z roku na rok możemy obserwować nowe trendy w tej dziedzinie. Stanowią one odpowiedź na potrzeby użytkowników, a także na wymagania stawiane przez roboty sieciowe. Poznaj więc aktualne trendy w marketingu treści. 

Czytaj więcej na Wybieram Content. 

KONTAKT / AUTOR
Milena Murawska
BOARD & MARKETING ASSISTANT
Conture
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.