Dobre zdjęcie, i co dalej? Kilka słów o optymalizacji obrazów
W jednym z ostatnich artykułów podkreślaliśmy, że umiejętnie stworzony opis produktu jest niczym wirtualna sprzedawca. Dzięki prawidłowemu określeniu grupy docelowej oraz przy użycia języka korzyści, możemy skutecznie przekonać klienta do skorzystania z naszej oferty. To jednak nie wszystko. Nawet najlepszy opis produktu może nie przynieść oczekiwanych efektów, bez opatrzenia go profesjonalnymi zdjęciami.
2019-06-13, 11:21
Treści wizualne odgrywają bardzo ważną rolę w content marketingu. Dla klientów sklepu internetowego stanowią jeden z kluczowych czynników wyboru. Z kolei na stronie firmy czy w artykułach blogowych skutecznie przełamują ścianę tekstu. Poza odpowiednią jakością, należy również zadbać o prawidłową optymalizację obrazków. Dlaczego warto stosować atrybut alt i title?
Dowiesz się tego z naszego najnowszego artykułu na #WybieramContent
KONTAKT / AUTOR
Milena Murawska
BOARD & MARKETING ASSISTANT
Conture
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx