TYTUŁY I ŚRÓDTYTUŁY W TEKŚCIE SEO - O CZYM NALEŻY PAMIĘTAĆ?
Niejednokrotnie wskazywaliśmy, że seo copywriting to sztuka kompromisu. Jak wiadomo, samo tworzenie treści dla pozyskiwania czytelników okazuje się obecnie niewystarczające. Nawet najlepszy artykuł, bez odpowiedniej optymalizacji, może bardzo szybko zniknąć w odmętach internetu. Z tego powodu należy znaleźć złoty środek pomiędzy atrakcyjną i merytoryczną treścią a umiejętnym dobraniem i umieszczeniem w tekście słów kluczowych. W tej kwestii warto powiedzieć klika słów o tytułach i śródtytułach w tekście SEO.
KONTAKT / AUTOR
Milena Murawska
BOARD & MARKETING ASSISTANT
Conture
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2022.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.