Duplicate content – dlaczego warto tworzyć unikalne treści?
Brak fizycznego kontaktu i możliwości obejrzenia kupowanego produktu – tak najczęściej swoją decyzję argumentują internauci, którzy nie dokonują zakupów online. Wynika to z raportu „E-commerce w Polsce”, przeprowadzonego w 2018 roku przez Gemius. Właściciele sklepów internetowych nie muszą się jednak za bardzo obawiać. Po pierwsze, odsetek osób, które decydują się na zakupy w sieci z roku na rok rośnie.
2019-03-28, 15:47
Po drugie, mają oni jeszcze do dyspozycji opisy produktów, które posiadają duży potencjał w zakresie oddziaływania na klientów. Niestety, wielu sprzedawców nadal kopiuje tego typu treści ze stron producentów lub co gorsza, ze stron innych sklepów. Co określamy mianem duplicate content i dlaczego musimy stawiać na unikalny opis dla każdego produktu?
KONTAKT / AUTOR
Milena Murawska
BOARD & MARKETING ASSISTANT
Conture
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx