Content marketing a e-biznes, czyli jak sprzedawać słowem?
W tym eksperckim artykule dowiesz się dlaczego w przypadku content marketingu to mowa (pisana) jest złotem. Poznasz sposoby na wykorzystanie unikalnych treści w sklepach internetowych, tak aby były one przyczyną poprawy konwersji, a co za tym idzie realnie wpływały na wzrost sprzedaży.
Sprawdź, gdzie publikujemy
2019-05-16, 13:47
Społeczność (potencjalnych) klientów.
Czy budowanie społeczności wokół naszego biznesu to gra warta świeczki? Na to pytanie chyba każdy zna odpowiedź. Lojalność klientów jest trudna do osiągnięcia, jednakże stanowi wyjątkowe ułatwienie dla funkcjonowania firmy.
Sprawdź, gdzie publikujemy
2019-05-16, 13:43
Jaki content jest najbardziej wartościowy?
Słynne słowa Billa Gates’a: content is a king zdają się nie tracić na aktualności. Z marketingu treści korzystają zarówno wielkie przedsiębiorstwa, jak i nowo powstałe sklepy internetowe.
Content marketing
2019-05-07, 13:59
Jak dobrać content do grupy odbiorców?
Według zeszłorocznego Raportu Strategicznego INTERNET, sporządzonego przez IAB Polska, większość firm przyznaje, że korzysta z narzędzi content marketingu. Dodatkowo, znaczna część z nich deklaruje, iż działania w tym zakresie są efektywne. W rezultacie na stronach coraz większej liczby sklepów i firm można zapoznać się m.in. z unikalnymi opisami produktów czy zakładką z artykułami blogowymi.
Content marketing
2019-04-25, 11:20
Dlaczego nazwy produktów w sklepie internetowym są tak ważne?
Nie ma wątpliwości, że rynek e-commerce rozwija się w Polsce dynamicznie. Świadczy choćby o tym rosnąca liczba sklepów online. Według raportu Bisnode wynika jednak, że tylko 30% z nich działa w internecie dłużej niż osiem lat. Główną przyczyną takiego stanu rzeczy jest duża (i stale rosnąca) konkurencja, z którą należy borykać się nie tylko za pomocą rozbudowanej oferty czy profesjonalnej obsługi.
E-commerce
2019-04-12, 11:35
Skuteczny content marketing na LinkedInie
W Marketer+ pojawił się ciekawy artykuł, naszej koleżanki Eweliny Stachowiak.
Content marketing
2019-04-09, 11:30
5 podstawowych błędów SEO
Wzrost widoczności w wynikach wyszukiwania, dotarcie do potencjalnych klientów, a co za tym idzie: zwiększenie zysków sprzedaży. To jedne z głównych zalet, które niesie za sobą złożony proces SEO. Pozycjonowanie strony internetowej stanowi obecnie jedną z najskuteczniejszych form promocji marki w sieci.
Content marketing
2019-04-04, 15:26
Duplicate content – dlaczego warto tworzyć unikalne treści?
Brak fizycznego kontaktu i możliwości obejrzenia kupowanego produktu – tak najczęściej swoją decyzję argumentują internauci, którzy nie dokonują zakupów online. Wynika to z raportu „E-commerce w Polsce”, przeprowadzonego w 2018 roku przez Gemius. Właściciele sklepów internetowych nie muszą się jednak za bardzo obawiać. Po pierwsze, odsetek osób, które decydują się na zakupy w sieci z roku na rok rośnie.
Content marketing
2019-03-28, 15:47
TYTUŁY I ŚRÓDTYTUŁY W TEKŚCIE SEO - O CZYM NALEŻY PAMIĘTAĆ?
Niejednokrotnie wskazywaliśmy, że seo copywriting to sztuka kompromisu. Jak wiadomo, samo tworzenie treści dla pozyskiwania czytelników okazuje się obecnie niewystarczające. Nawet najlepszy artykuł, bez odpowiedniej optymalizacji, może bardzo szybko zniknąć w odmętach internetu. Z tego powodu należy znaleźć złoty środek pomiędzy atrakcyjną i merytoryczną treścią a umiejętnym dobraniem i umieszczeniem w tekście słów kluczowych. W tej kwestii warto powiedzieć klika słów o tytułach i śródtytułach w tekście SEO.
Content marketing
2019-03-26, 14:10
Kobiety i mężczyźni na zakupach w sieci.
W najnowszym numerze Nowa Sprzedaż znajdziesz artykuł naszych koleżanek - Sandra Kluza i Ewelina Stachowiak, z którego dowiesz się m.in.:

➡ dlaczego opis produktu jest istotnym elementem funkcjonowania sklepu internetowego,
➡ jakie są zwyczaje zakupowe kobiet i mężczyzn,
➡ jak tworzyć opisy produktów dedykowane kobietom i mężczyznom,
➡ w jaki sposób opis produktu w e-sklepie może wesprzeć pracę tradycyjnego handlowca.
Sprawdź, gdzie publikujemy
2019-03-26, 13:20
Jak prezentować produkty w sklepie online?
Bez wątpienia, rynek e-commerce rozwija się w naszym kraju dynamicznie. Według ostatniego raportu Bisnode Polska Wzrost liczby sklepów internetowych w Polsce w 2018 roku liczba sklepów online przekroczyła ponad 30 tysięcy. Z danych tych wynika również, że na polskim rynku e-commerce tylko w okresie 12 miesięcy pojawiło się 1,8 tysięcy nowych podmiotów. Nie ma wątpliwości, że prowadzenie sprzedaży w sieci stanowi dużą szansę dla przedsiębiorców. Aby jednak dobrze wykorzystać potencjał branży e-commerce, a tym samym wyróżnić się na tle dużej konkurencji, należy zadbać o właściwą prezentację oferowanych produktów. O czym trzeba pamiętać?
E-commerce
2019-03-12, 11:44
Jak kupują kobiety?
Zamknięta lista zakupów i logiczne argumenty to drugorzędne wartości w decyzjach zakupowych kobiet. Jak więc kupują kobiety? Mówi się, że w kontrze do mężczyzn robią to głównie przez emocje.
E-commerce
2019-03-05, 13:27
5 najczęstszych błędów popełnianych w trakcie tworzenia treści
Pisać każdy może, ale czy każdy może zostać copywriterem? Zawód ten, za sprawą zmieniającego się rynku internetowego, stał się niezwykle popularny w ostatnich latach. Absolwenci polonistyki, adepci dziennikarstwa, miłośnicy literatury – coraz więcej osób deklaruje chęć działania w tej branży. Dlaczego? Bo przed ich oczami maluje się perspektywa pracy z dowolnego zakątka świata, brak rutyny i całkiem dobre zarobki. Pomimo tego, że w sieci nie brakuje poradników dla początkujących, jak i zaawansowanych copywriterów, w tekstach nadal pojawiają się pewne błędy. Czego należy się wystrzegać?
Content marketing
2019-02-18, 15:20
Zakładka „o nas” – co powinna zawierać?
„O nas”, „O firmie”, „Kim jesteśmy?” – bez względu na to, jaką nazwę przyjmie ta zakładka, odgrywa ona istotną rolę na stronie każdej firmy czy bloga. Niestety, opis, którego celem jest informowanie odwiedzających o tematyce witryny czy oryginalna prezentacja produktów i usług, najczęściej nie spełnia swojej zasadniczej funkcji. A przecież istnieje możliwość stworzenia ciekawych i jednocześnie zoptymalizowanych pod kątem SEO treści na WWW. Jak więc napisać zakładkę „o nas”, aby skutecznie pozyskiwać klientów?
Content marketing
2019-02-05, 11:07
Copywriter czy agencja marketingowa – dlaczego warto postawić na outsourcing treści?
Według badań przeprowadzonych przez Content Marketing Instytut aż 88% marketerów B2B wykorzystuje content marketing jako stały element swojej strategii. Co więcej, około 86% firm o wysokiej wydajności zatrudnia pracowników odpowiedzialnych wyłącznie za działania w tym obszarze. Nie ma wątpliwości: content marketing z roku na rok rośnie w siłę. Z kolei unikalna, spersonalizowana treść stanowi skuteczną szansę promowania własnej marki. Podczas planowania strategii content marketingowej wiele firm staje przed dylematem, czy zatrudnić copywritera, czy zdecydować się na outsourcing treści z agencji? Każde rozwiązanie ma swoje mocne i słabe strony, niemniej w tym artykule postaramy się pokazać jakie korzyści przemawiają za drugim rozwiązaniem.
Content marketing
2019-01-29, 12:12
Jak pisać posty, aby zdobywać klientów w social mediach?
Przemyślana komunikacja w social mediach jest równie istotna, jak pisanie artykułów eksperckich na firmowego bloga. Dlaczego? Przede wszystkim tworzenie poprawnych wpisów potrafi skutecznie przyciągnąć uwagę ściśle określonej grupy odbiorców.
Content marketing
2019-01-17, 14:01
Content marketing w promocji dóbr luksusowych w e-commerce.
Dzień dobry w poniedziałek! ☀❄
Zróbcie sobie razem z nami przerwę na kawę ☕ i przeczytajcie artykuł
Content marketing w promocji dóbr luksusowych w e-commerce, który ukazał się w ramach współpracy z Marketing przy Kawie ☕, a autorką jest nasza niezastąpiona Ewelina Stachowiak.
Sprawdź, gdzie publikujemy
2019-01-14, 14:50
Meta description – co to jest i jak wpływa na pozycję strony?
Opisy meta description są najczęściej pomijanymi elementami podczas procesu optymalizacji strony. Niesłusznie, bowiem tagi te są nie tylko skrupulatnie analizowane przez algorytmy wyszukiwarek. Dobrze skonstruowany opis strony może skutecznie przyciągnąć uwagę użytkownika. Czym jest meta description oraz jak wpływa na widoczność witryny? I co najważniejsze: jak tworzyć unikalne opisy?
Content marketing
2019-01-08, 15:34
Podsumowanie Roku 2018 w Conture
W końcu jest!? Długo wyczekiwane Podsumowanie Roku 2⃣0⃣1⃣8⃣ w Conture!
Chcesz dowiedzieć się jak minęła nam praca w ubiegłym roku?
Content marketing
2019-01-03, 13:39
Ukontentować klienta contentem
W przerwie świątecznej powstał nowy artykuł Eweliny Stachowiak, który ukazał się z w ramach współpracy z My Company Polska.
Sprawdź, gdzie publikujemy
2019-01-03, 13:26
Dlaczego warto wdrożyć content marketing do e-aptek?
W najnowszym wydaniu Mensis.pl znajdziecie artykuł Patrycji Stachowiak, z którego dowiecie się dlaczego warto wdrożyć content marketing do e-aptek.
Sprawdź, gdzie publikujemy
2018-12-20, 12:01
Salon meblowy w internecie – jak zaplanować treści?
Zaangażowanie odbiorców poprzez treści umieszczane na stronie internetowej leży w gestii każdego prowadzącego biznes, niezależnie od jego specyfiki i profilu. Dobra strategia i właściwy dobór treści pomoże nie tylko naszym klientom, ale także nam, zwłaszcza w kontekście promocji marki. Content marketing to świetne narzędzie, dzięki któremu salon meblowy ma szansę zaistnieć w Internecie i znaleźć się w pierwszych wynikach po wpisaniu konkretnej frazy w wyszukiwarkę Google. O czym warto pamiętać podczas planowania treści do salonu meblowego?
E-commerce
2018-12-20, 11:57
JAK ZADBAĆ O EFEKTYWNY COPYWRITING W SOCIAL MEDIACH?
W najnowszym wydaniu Social Media Manager znajdziecie artykuł Patrycji Stachowiak, w którym pisze o tym jak zadbać o efektywny copywriting w social mediach.
Sprawdź, gdzie publikujemy
2018-12-12, 14:41
Cennik copywritera – ile kosztuje tekst?
Jedną z żelaznych zasad content marketingu jest przygotowanie i rozpowszechnianie unikalnej i wartościowej treści. Nic dziwnego, bowiem algorytmy Google’a coraz skuteczniej indeksują wysokiej jakości teksty, a w efekcie tego wiele firm decyduje się na skorzystanie z usług copywritingu. Pozostaje więc zadać pytanie: ile kosztuje tekst? Odpowiedź na nie jest zależna od kilku czynników, a tym samym cennik copywritera posiada dość płynne granice.
Content marketing
2018-12-10, 11:04
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.