Cennik copywritera – ile kosztuje tekst?
Jedną z żelaznych zasad content marketingu jest przygotowanie i rozpowszechnianie unikalnej i wartościowej treści. Nic dziwnego, bowiem algorytmy Google’a coraz skuteczniej indeksują wysokiej jakości teksty, a w efekcie tego wiele firm decyduje się na skorzystanie z usług copywritingu. Pozostaje więc zadać pytanie: ile kosztuje tekst? Odpowiedź na nie jest zależna od kilku czynników, a tym samym cennik copywritera posiada dość płynne granice.
2018-12-10, 11:04

Cały artykuł przeczytasz na naszym blogu Wybieram Content: wchodzę.

KONTAKT / AUTOR
Milena Murawska
BOARD & MARKETING ASSISTANT
Conture
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.