Jak skutecznie wykorzystać model AIDA w e-commerce?
Model AIDA to już dość dobrze znana technika marketingowa, która mówi o tym, w jaki sposób zdobyć klienta prowadząc go przez 4 etapy, począwszy od prezentacji produktów, skończywszy na ich zakupie. Jak skutecznie wykorzystać ją w e-commerce?
2018-11-24, 01:38

Zachęcamy do zapoznania się z artykułem Sandry Kluzy i Patrycji Stachowiak na portalu Nowy Marketing: tutaj.

KONTAKT / AUTOR
Marta Bober
PR Manager
Conture
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.