Jak Google ocenia treść na stronie?
Jeżeli zależy nam na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania Google, musimy znaleźć się odpowiednio wysoko w rankingu tworzonym przez specjalny algorytm. Wpływ na niego ma wiele zmiennych, które można liczyć w tysiącach, i które są znane w zasadzie tylko programistom wyszukiwarki. Z informacji dostarczanych przez giganta z Mountain View wiemy jednak, jakie są najważniejsze czynniki, mające kluczowe znaczenie w pozycjonowaniu. Dowiedz się, jak Google ocenia treść na stronie, dzięki czemu będziesz mógł tworzyć zawartość zgodną z zasadami SEO.
2018-05-29, 08:28

Jak Google ocenia treść na stronie? Zacznij od odpowiednich słów kluczowych

Słowa kluczowe to jeden z najważniejszych elementów pozycjonowania. Warto umieścić je w naszym tekście, wykorzystując różnorodne frazy. Algorytm Google jest na bieżąco aktualizowany i coraz lepiej rozpoznaje odmianę przez przypadki oraz liczby, a także jest w stanie zrozumieć synonimy. Tym samym pomaga to w zachowaniu naturalności tekstu, dlatego nie bójmy się wykorzystywać różnorodnych wariacji naszych fraz kluczowych. To właśnie za ich pomocą odbiorcy trafiają do nas i generują ruch na naszej stronie. Pamiętajmy, aby jedno słowo kluczowe określić jako główne i powtórzyć je w tekście kilka razy - w ten sposób dajemy znać algorytmom, że właśnie wokół tego tematu oscyluje nasz artykuł. Co ważne, ilość użytych fraz kluczowych powinna być odpowiednio wyważona - po przekroczeniu pewnej ich liczby, Google określi to jako spam słowami kluczowymi i znacząco obniży nasz ranking w wyszukiwarce.

Cały artykuł przeczytasz TUTAJ




KONTAKT / AUTOR
Marta Bober
PR Manager
Conture
696436211
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.