Jak Google ocenia treść na stronie? Zacznij od odpowiednich słów kluczowych
Słowa kluczowe to jeden z najważniejszych elementów pozycjonowania. Warto umieścić je w naszym tekście, wykorzystując różnorodne frazy. Algorytm Google jest na bieżąco aktualizowany i coraz lepiej rozpoznaje odmianę przez przypadki oraz liczby, a także jest w stanie zrozumieć synonimy. Tym samym pomaga to w zachowaniu naturalności tekstu, dlatego nie bójmy się wykorzystywać różnorodnych wariacji naszych fraz kluczowych. To właśnie za ich pomocą odbiorcy trafiają do nas i generują ruch na naszej stronie. Pamiętajmy, aby jedno słowo kluczowe określić jako główne i powtórzyć je w tekście kilka razy - w ten sposób dajemy znać algorytmom, że właśnie wokół tego tematu oscyluje nasz artykuł. Co ważne, ilość użytych fraz kluczowych powinna być odpowiednio wyważona - po przekroczeniu pewnej ich liczby, Google określi to jako spam słowami kluczowymi i znacząco obniży nasz ranking w wyszukiwarce.
Cały artykuł przeczytasz TUTAJ