Jak skutecznie trafiać do odbiorców mobilnych?
Według danych Statcountera z maja 2018 roku, 55,34% ruchu w sieci pochodzi z urządzeń mobilnych (włącznie z tabletami). Tym samym, spora część treści internetowych jest konsumowana właśnie za pomocą smartfonów. Dlaczego warto mieć to na uwadze?
2018-05-17, 08:16

To, w jaki sposób korzystamy z internetu na telefonach, znacząco różni się od tego, jak wygląda to na komputerach stacjonarnych i laptopach. Smartfony to urządzenia, do których często zaglądamy w biegu. Oczekujemy wtedy szybkiego dostępu do informacji, a wszystko, co chociaż trochę straci naszą uwagę, jest momentalnie pomijane. Z tego powodu, podczas tworzenia treści, powinno uwzględniać się urządzenia mobilne. Zobacz, jak skutecznie trafiać do odbiorców mobilnych i jak projektować zawartość, która pojawi się na ekranach smartfonów.

Jak skutecznie trafiać do odbiorców mobilnych? Oto sprawdzone sposoby!

Tworzenie treści na urządzenia mobilne powinno uwzględniać sposób, w jaki z nich korzystamy. Warto mieć na uwadze podstawową cechę smartfonów – mobilność. Telefon często wyciągamy w trakcie bezczynności, np. podczas stania w kolejce, czekania na tramwaj czy nudzenia się na nieudanej imprezie. W połączeniu z natłokiem informacji dostępnych w sieci, bardzo ciężko jest zainteresować mobilnego odbiorcę naszymi treściami.

Warto pamiętać o tym, że smartfony są często wykorzystywane w konkretnych sytuacjach. Gdy jesteśmy poza domem, a szybko potrzebujemy znaleźć potrzebne informacje, zrobimy to właśnie za pomocą telefonu, zwyczajnie wpisując zapytanie do wyszukiwarki. To dobry moment na to, aby przeanalizować czego taki użytkownik poszukuje i w jaki sposób odpowiedzieć na jego problem.

Mając na uwadze różnice między desktopami i laptopami, a smartfonami, przekonajmy się jakie są najlepsze sposoby na przyciągnięcie i utrzymanie uwagi naszego mobilnego czytelnika.

Cały artykuł przeczytasz TUTAJ

KONTAKT / AUTOR
Marta Bober
PR Manager
Conture
696436211
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.