Media społecznościowe w branży gastronomicznej - jak za pomocą internetu przyciągnąć klientów do lokalu?
Media społecznościowe to obecnie jedno z najważniejszych narzędzi nowoczesnego digital marketingu. Często stanowią one filar internetowej działalności firm, zwłaszcza w branży usługowej. Facebook czy Instagram to miejsca, które umożliwiają szybki i bezpośredni kontakt z naszymi klientami. Możemy z łatwością wchodzić z nimi w interakcję, a także otrzymywać od nich błyskawiczny feedback, pozwalający na dopracowanie naszej oferty. Taki model doskonale sprawdza się zwłaszcza w gastronomii, w której często dominuje bliska relacja z odbiorcami. Jak odpowiednio zaplanować działania w social mediach, aby przyciągnąć jeszcze więcej klientów? Oto wskazówki, które pomogą Ci prowadzić media społecznościowe w branży gastronomicznej.
2018-04-26, 08:10

Media społecznościowe w branży gastronomicznej - od czego zacząć?

Jesteśmy właścicielami lokalu i chcemy zaistnieć w sieci. Jak się do tego zabrać? Jednym z naszych pierwszych wyzwań będzie wyróżnienie się spośród konkurencji. Jeśli pokażemy coś, czego nikt jeszcze nie widział, z pewnością w naszych drzwiach pojawi się wielu klientów, kierowanych czystą ciekawością. Jak ich w takim razie do tego zachęcić?  Może być to ciekawy wygląd potrawy, niecodzienny wystrój lokalu czy unikatowy składnik. Ważne, aby odpowiednio zakomunikować to w mediach społecznościowych. Stwórzmy post prezentujący naszą wyjątkowość i opatrzmy go wysokiej jakości zdjęciem i ciekawym opisem. Jeśli nasz pomysł na wyróżnienie się zadziała, możemy liczyć na marketing wirusowy - ludzie będą udostępniać nasz wpis swoim znajomym, dzięki czemu szybko trafimy do świadomości wielu klientów.



Jak pobudzić wyobraźnię odbiorców za pomocą zdjęć i opisów?

Podstawowym atutem, który dają media społecznościowe w branży gastronomicznej są zdjęcia, a wiadomo, że nic tak nie zachęca do odwiedzenia danego lokalu, jak odpowiednio przygotowane zdjęcie jedzenia, wraz z pobudzającym wyobraźnie opisem. Zadbajmy o to, aby każda potrawa, która będzie fotografowana, mogła poszczycić się apetycznym wyglądem. Nie bez przyczyny sieci takie jak KFC czy McDonald’s posiadają zespoły specjalistów, którzy zajmują się tylko fotografowaniem produktów - wiele rzeczy kupujemy oczami, a w szczególności ma to miejsce w przypadku jedzenia.

Cały artykuł przeczytasz TUTAJ

KONTAKT / AUTOR
Marta Bober
PR Manager
Conture
696436211
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2022.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.