Copywriter czy agencja marketingowa – dlaczego warto postawić na outsourcing treści?
Według badań przeprowadzonych przez Content Marketing Instytut aż 88% marketerów B2B wykorzystuje content marketing jako stały element swojej strategii. Co więcej, około 86% firm o wysokiej wydajności zatrudnia pracowników odpowiedzialnych wyłącznie za działania w tym obszarze. Nie ma wątpliwości: content marketing z roku na rok rośnie w siłę. Z kolei unikalna, spersonalizowana treść stanowi skuteczną szansę promowania własnej marki. Podczas planowania strategii content marketingowej wiele firm staje przed dylematem, czy zatrudnić copywritera, czy zdecydować się na outsourcing treści z agencji? Każde rozwiązanie ma swoje mocne i słabe strony, niemniej w tym artykule postaramy się pokazać jakie korzyści przemawiają za drugim rozwiązaniem.
KONTAKT / AUTOR
Milena Murawska
BOARD & MARKETING ASSISTANT
Conture
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy