Content marketing w branży jubilerskiej – jak go zaplanować?
						Według raportu Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Edycja 2018, przeprowadzonego przez firmę KPMG, branża jubilerska jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się w naszym kraju. Co więcej, polski rynek biżuterii jest coraz lepiej postrzegany w oczach zagranicznych klientów i dostawców.
					2019-07-05, 14:37
							
							
							Obecnie szacuje się, że jego wartość wynosi niemal 3 mld złotych. Z drugiej strony sklepy jubilerskie muszą walczyć ze stale rosnącą konkurencją. Jednym z najskuteczniejszych sposobów poszerzenia grona klientów jest wdrożenie przemyślanej strategii content marketingowej. Jak ją zaplanować?
Czytaj więcej na Wybieram Content
KONTAKT / AUTOR
						
						Milena Murawska
						BOARD & MARKETING ASSISTANT
						Conture
						POBIERZ JAKO WORD
				Pobierz .docx
			
