Jak oswoić „trudną branżę” przez działania content marketingowe?
Według niektórych osób atrakcyjne promowanie pewnych branż to misja niemożliwa. Specjalistyczne czy na pierwszy rzut oka niepociągające odbiorców typy biznesów stanowią twardy, promocyjny orzech do zgryzienia dla ich właścicieli i agencji copywriterskich. Z pomocą może przyjść jednak content marketing, który z trudnego uczyni łatwe, a nudny przekaz zamieni w silnie angażujący klientów materiał o ekscytującym charakterze.
Sprawdź, gdzie publikujemy
2019-09-02, 11:36
Oglądam online, kupuję offline, czy odwrotnie? Czyli efekt ROPO w praktyce - Nowa Sprzedaż
Sklepy internetowe bez wątpienia przeniosły proces zakupowy na inny poziom. Wszechobecna dostępność i możliwość dokonania zakupu z każdego miejsca i o dowolnej porze wpłynęły nie tylko na wygodę i oszczędność czasu, ale też zrewolucjonizowały podejście konsumentów i tym samym właścicieli firm, którzy dotychczas stawiali wyłącznie na tradycyjną sprzedaż. Rynek e-commerce w Polsce ostatnich latach ciągle rośnie i pokazuje, że Polacy kochają zakupy online.
Sprawdź, gdzie publikujemy
2019-07-18, 14:08
Dlaczego warto postawić na unikalne treści? Duplicate content, czyli jak powielona treść może szkodzić.
Unikalne treści to podstawa, ale niestety nie każdy zdaje sobie z tego sprawę. Problem kopiowania treści to dość powszechne zjawisko w branży e-commerce, gdzie często przy tworzeniu opisów produktów bierze górę pokusa pójścia na skróty.
Sprawdź, gdzie publikujemy
2019-07-08, 12:25
Wieczna pogoń za króliczkiem. Co sprawdza się we współczesnym content marketingu?
Z prymitywnym preclem niewiele dziś zdziałasz w content marketingu. Potrzebujesz prawdziwych tekstów – rzetelnych, zajmujących i przydatnych właśnie dla twoich odbiorców. Na twojej stronie odwiedzający powinien poczuć się jak Alicja w Czarodziejskim Świecie Produktów. Jak ten świat stworzyć?
Sprawdź, gdzie publikujemy
2019-07-03, 12:49
Piękny content, czyli jak sprzedawać słowem w branży beauty
Na łamach Nowej Sprzedaży ukazał się nasz nowy artykuł.
O pięknym contencie, który sprzedaje opowiadają nasze koleżanki Sandra i Daria.
Sprawdź, gdzie publikujemy
2019-05-31, 12:37
Content marketing a e-biznes, czyli jak sprzedawać słowem?
W tym eksperckim artykule dowiesz się dlaczego w przypadku content marketingu to mowa (pisana) jest złotem. Poznasz sposoby na wykorzystanie unikalnych treści w sklepach internetowych, tak aby były one przyczyną poprawy konwersji, a co za tym idzie realnie wpływały na wzrost sprzedaży.
Sprawdź, gdzie publikujemy
2019-05-16, 13:47
Społeczność (potencjalnych) klientów.
Czy budowanie społeczności wokół naszego biznesu to gra warta świeczki? Na to pytanie chyba każdy zna odpowiedź. Lojalność klientów jest trudna do osiągnięcia, jednakże stanowi wyjątkowe ułatwienie dla funkcjonowania firmy.
Sprawdź, gdzie publikujemy
2019-05-16, 13:43
Kobiety i mężczyźni na zakupach w sieci.
W najnowszym numerze Nowa Sprzedaż znajdziesz artykuł naszych koleżanek - Sandra Kluza i Ewelina Stachowiak, z którego dowiesz się m.in.:

➡ dlaczego opis produktu jest istotnym elementem funkcjonowania sklepu internetowego,
➡ jakie są zwyczaje zakupowe kobiet i mężczyzn,
➡ jak tworzyć opisy produktów dedykowane kobietom i mężczyznom,
➡ w jaki sposób opis produktu w e-sklepie może wesprzeć pracę tradycyjnego handlowca.
Sprawdź, gdzie publikujemy
2019-03-26, 13:20
Content marketing w promocji dóbr luksusowych w e-commerce.
Dzień dobry w poniedziałek! ☀❄
Zróbcie sobie razem z nami przerwę na kawę ☕ i przeczytajcie artykuł
Content marketing w promocji dóbr luksusowych w e-commerce, który ukazał się w ramach współpracy z Marketing przy Kawie ☕, a autorką jest nasza niezastąpiona Ewelina Stachowiak.
Sprawdź, gdzie publikujemy
2019-01-14, 14:50
Ukontentować klienta contentem
W przerwie świątecznej powstał nowy artykuł Eweliny Stachowiak, który ukazał się z w ramach współpracy z My Company Polska.
Sprawdź, gdzie publikujemy
2019-01-03, 13:26
Dlaczego warto wdrożyć content marketing do e-aptek?
W najnowszym wydaniu Mensis.pl znajdziecie artykuł Patrycji Stachowiak, z którego dowiecie się dlaczego warto wdrożyć content marketing do e-aptek.
Sprawdź, gdzie publikujemy
2018-12-20, 12:01
JAK ZADBAĆ O EFEKTYWNY COPYWRITING W SOCIAL MEDIACH?
W najnowszym wydaniu Social Media Manager znajdziecie artykuł Patrycji Stachowiak, w którym pisze o tym jak zadbać o efektywny copywriting w social mediach.
Sprawdź, gdzie publikujemy
2018-12-12, 14:41
Business Model Canvas w rękach handlowców
Biznes plan na jednej kartce. Tak się mówi o modelu Canvas, który stanowi obecnie jedną z najbardziej popularnych metod modelowania biznesowego.
Sprawdź, gdzie publikujemy
2018-11-26, 13:36
Jak skutecznie wykorzystać model AIDA w e-commerce?
Model AIDA to już dość dobrze znana technika marketingowa, która mówi o tym, w jaki sposób zdobyć klienta prowadząc go przez 4 etapy, począwszy od prezentacji produktów, skończywszy na ich zakupie. Jak skutecznie wykorzystać ją w e-commerce?
Sprawdź, gdzie publikujemy
2018-11-24, 01:38
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.