Duplicate content – dlaczego warto tworzyć unikalne treści?
						Brak fizycznego kontaktu i możliwości obejrzenia kupowanego produktu – tak najczęściej swoją decyzję argumentują internauci, którzy nie dokonują zakupów online. Wynika to z raportu „E-commerce w Polsce”, przeprowadzonego w 2018 roku przez Gemius. Właściciele sklepów internetowych nie muszą się jednak za bardzo obawiać. Po pierwsze, odsetek osób, które decydują się na zakupy w sieci z roku na rok rośnie.
					2019-03-28, 15:47
							
							
							Po drugie, mają oni jeszcze do dyspozycji opisy produktów, które posiadają duży potencjał w zakresie oddziaływania na klientów. Niestety, wielu sprzedawców nadal kopiuje tego typu treści ze stron producentów lub co gorsza, ze stron innych sklepów. Co określamy mianem duplicate content i dlaczego musimy stawiać na unikalny opis dla każdego produktu?
KONTAKT / AUTOR
						
						Milena Murawska
						BOARD & MARKETING ASSISTANT
						Conture
						POBIERZ JAKO WORD
				Pobierz .docx
			
