Content marketing w mediach społecznościowych – jak go wykorzystać?
O tym jak ważne w marketingu internetowym są social media nie musimy wspominać. Mają wiele przydatnych funkcji, a jedną z nich jest obserwacja naszych odbiorców.
2018-01-03, 08:52

Nasza baza fanów na Facebooku czy Instagramie to wyjątkowe miejsce, w którym osoby zainteresowane naszą działalnością mogą otrzymywać od nas odpowiednie komunikaty. W ten sposób social media mogą stać się kanałem dystrybucji naszych treści.

Poza zwykłym linkowaniem do naszego bloga firmowego, warto także pokusić się o stworzenie nowego, oryginalnego contentu przeznaczonego konkretnie na dane medium. Istotne jest jednak sprecyzowanie naszego przekazu do grupy docelowej. Warto też dopasować komunikację do charakteru danego portalu – nasze posty na Twitterze czy Instagramie będą znacznie różnić się od tych na LinkedInie. Czas i środki przeznaczone na social media mogą przynieść nam wiele korzyści, o ile odpowiednio zaplanujemy naszą strategię. Oto kilka propozycji działań, pokazujących jak może wyglądać content marketing w mediach społecznościowych.


Jak publikować treści w social mediach?

1.Real time marketing

Real time marketing to marketing czasu rzeczywistego. Strategia ta polega na błyskawicznym reagowaniu na bieżące wydarzenia i trendy. Marki, poprzez swoje kanały społecznościowe, komentują takie sytuacje jak np. Super Bowl czy premiera najnowszego odcinka Gry o Tron. Niezwykle istotna jest tu szybkość reakcji, która jest czasami liczona nawet w minutach. Dobrze zaprojektowany post, z ciekawym nawiązaniem do aktualnego zdarzenia, wrzucony w odpowiednim czasie, może stać się niezwykle popularny i sprawić, że odbiorcy będą mówić o nas jeszcze przez wiele tygodni. Real time marketing wymaga wyjątkowej czujności, refleksu i pokładów kreatywności, ale jeśli wszystko się uda, jednym postem możemy zwrócić na siebie uwagę tysięcy internautów. Z tego powodu warto być zawsze na posterunku i jeśli nadejdzie okazja – odpowiednio ją wykorzystać.

Cały artykuł przeczytasz TUTAJ

Jesteś zainteresowany jego publikacją w swoich mediach? Super! Daj nam znać, jak tylko pojawi się na Twojej stronie. :)

KONTAKT / AUTOR
Marta Bober
PR Manager
Conture
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.