Jak napisać FAQ?
Pisanie FAQ warto rozpocząć od rozmowy ze swoimi pracownikami – zwłaszcza tymi, którzy mają częsty kontakt z klientem. To oni są źródłem informacji o problemach użytkowników, które występują najczęściej.
2017-12-08, 14:32

Czym jest FAQ?

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) to zbiór najczęściej zadawanych pytań oraz odpowiedzi na nie. W szybki sposób wyjaśnia on użytkownikowi naszego serwisu zasady jego funkcjonowania, bez angażowania osoby trzeciej. FAQ były wykorzystywane już za czasów pierwszych serwerów na amerykańskich uczelniach, które były podstawą ówcześnie znanego Internetu. Obecnie są powszechnie wykorzystywane i zdecydowanie ułatwiają oraz upraszczają komunikację z naszym odbiorcą. Jak napisać FAQ, które dostarczy użytkownikowi wszystkich potrzebnych informacji?

Od czego zacząć pisanie FAQ?

Pisanie FAQ warto rozpocząć od rozmowy ze swoimi pracownikami – zwłaszcza tymi, którzy mają częsty kontakt z klientem. To oni są źródłem informacji o problemach użytkowników, które występują najczęściej. Stworzenie listy takich problemów z podziałem na różne elementy funkcjonowania serwisu umożliwi sprawne zaprojektowanie FAQ. Gdy zbudujemy odpowiedni plan, warto pamiętać o kilku zasadach, które powiedzą nam, jak napisać FAQ, które będzie przyjazne dla naszego odbiorcy.

Chcesz przeczytać cały tekst? Koniecznie zajrzyj tutaj. :)

KONTAKT / AUTOR
Marta Bober
PR Manager
Conture
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy